GİB DURUM KODLARI İlgili durum kodu alındığında yapılması gereken işlem
|
| *1000 ZARF KUYRUĞA EKLENDİ Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. |
| *1100 ZARF İŞLENİYOR Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. |
| 1110 ZIP DOSYASI DEĞİL Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1111 ZARF ID UZUNLUĞU GEÇERSİZ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1120 ZARF ARŞİVDEN KOPYALANAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1130 ZIP AÇILAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1131 ZIP BİR DOSYA İÇERMELİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1132 XML DOSYASI DEĞİL Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1133 ZARF ID VE XML DOSYASININ ADI AYNI OLMALI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1140 DOKUMAN AYRIŞTIRILAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1141 ZARF ID YOK Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1142 ZARF ID VE ZIP DOSYASI ADI AYNI OLMALI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1143 GEÇERSİZ VERSİYON Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1150 SCHEMATRON KONTROL SONUCU HATALI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1160 XML SEMA KONTROLÜNDEN GEÇEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1161 İMZA SAHİBİ TCKN VKN ALINAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1162 İMZA KAYDEDİLEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
|
| GÖNDERİLEN ZARF SİSTEMDE DAHA ÖNCE KAYITLI OLAN BİR |
| 1163 FATURAYI İÇERMEKTEDİR Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1170 YETKİ KONTROL EDİLEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1171 GÖNDERİCİ BİRİM YETKİSİ YOK Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1172 POSTA KUTUSU YETKİSİ YOK Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1175 İMZA YETKİSİ KONTROL EDİLEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1176 İMZA SAHİBİ YETKİSİZ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1177 GEÇERSİZ İMZA Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1180 ADRES KONTROL EDİLEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1181 ADRES BULUNAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1182 KULLANICI EKLENEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1183 KULLANICI SİLİNEMEDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1190 SİSTEM YANITI HAZIRLANAMADI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1195 SİSTEM HATASI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| 1200 ZARF BAŞARIYLA İŞLENDİ - |
*1210 DOKUMAN BULUNAN ADRESE GÖNDERİLEMEDİ GİB’in tekrar gönderme denemesi sonlandıktan sonra, 1215 durum kodu alınır ise faturalar yeniden gönderilmeli |
1215 DOKÜMAN GÖNDERİMİ BAŞARISIZ. TEKRAR GÖNDERME SONLANDI Faturalar yeniden gönderilmeli |
| *1220 HEDEFTEN SİSTEM YANITI GELMEDİ Bu durum kodundan sonra |
1230 HEDEFTEN SİSTEM YANITI BAŞARISIZ GELDİ durum kodu alınır ise Faturalar yeniden gönderilmelidir. |
| 1230 HEDEFTEN SİSTEM YANITI BAŞARISIZ GELDİ Faturalar yeniden gönderilmeli |
*1300 BAŞARIYLA TAMAMLANDI -

Logo e-fatura hata kodları
|
Yorumlar
Yorum Gönder