Bütün ihtiyaçlarınız düşünülerek tasarlanmış Logo Mali Müşavir Plus ile bir adım önde olun!
LOGO MALİ MÜŞAVİR PLUS
Türkiye’nin uygulama yazılımları pazarının lider kuruluşu olan Logo’nun Mali Müşavir’lere yönelik geliştirdiği bir çözüm olan Logo Mali Müşavir Plus, sunduğu kullanım kolaylıkları ve üstün teknolojisiyle siz meslek mensuplarının bütün isteklerine yanıt veriyor. İçerdiği Büro Yönetimi, Muhasebe, Sabit Kıymet, Bordro (10.000 çalışan), İşletme Defteri ve Beyanname modüllerini kolayca kullanabilmeniz iş yükünüzün azalmasını ve zamandan tasarruf etmenizi sağlıyor.
LOGO MALİ MÜŞAVİR PLUS GENEL ÖZELLİKLER
Arayüz Uyarlama
Logo Mali Müşavir Plus Arayüz Uyarlama ile; Malzeme ve Cari hesap kartları arayüzünü dilediğiniz şekilde değiştirebilir, yeni alanlar ekleyebilir, bu alanların browser’da listelenmesini sağlayabilir, bu alanlara göre sıralama, arama bulma fonksiyonları ekleyebilirsiniz.
Görev Zamanlayıcı
Logo Mali Müşavir Plus’in standart bir özelliği olan Görev Zamanlayıcı; tanımladığınız ardışık görevleri sıralı bir şekilde seçerek takvime bağlayabilen, takvime bağlanan görev tanımlarını belirtilen zamanda otomatik olarak çalıştırabilen bir araçtır. Görev Zamanlayıcının sağladığı faydalardan biri de Hatırlatma özelliğidir. Yapmanız gereken işleri Görev Zamanlayıcıya tanımlayarak zamanında sizi uyarmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca, Görev Zamanlayıcı sayesinde firma içinde mesajlaşabilirsiniz.
Raporlar ve Formlar
Logo Mali Müşavir Plus rapor uyarlama aracı çeşitli yazı biçimleri, font ve renk kullanma gibi Windows sisteminin sağladığı pekçok görsel avantajı içerir. Bu araçla var olan raporları uyarlayabilir ve bunlara yeni raporlar ekleyebilirsiniz. Kolay kullanımı ve geniş filtreleme olanakları sayesinde detaylı sorgulamalar gerçekleştirebilirsiniz. Rapor çıktısını ekrana, yazıcıya veya dosyaya kaydedebilirsiniz. Rapor çıktısını isterseniz Metin, Tablo, PDF, Ekran, Yazıcı, Excel, Access ve HTML formatında da saklayabilirsiniz. Çoğu işletmede özel tasarımları olan, sıkça alınan raporlar vardır. Logo Mali Müşavir Plus size iki yüzün üzerinde hazır rapor sunar. Sık kullandığınız ve özelleştirdiğiniz raporları menüler arasında dolaşmadan, seçeceğiniz rapor ünitesi, tasarımı ve filtre seçenekleri ile birlikte kendi vermiş olduğunuz bir isimle kaydedebilir ve kolayca çağırabilirsiniz.
XML Desteği
Logo Mali Müşavir Plus, dünyada e-iş ile ilgili bir standart haline gelmeye başlayan XML tabanlı veri değişim özelliklerini içerir. Veri aktarım özelliği tüm sistem genelinde yer alır ve farklı kaynaklardan ulaşan verilerin konsolidasyonunu sağlar.
Pratik Erişim
Logo Mali Müşavir Plus tasarımındaki operasyonu kolaylaştırma ve hızlandırma hedefi doğrultusunda Büro Otomasyonu Modülü içerisindeki mükellef listesi üzerindendiğer modüllere bir menü ile erişerek fiş çağırmanıza olanak verir. Bu sayede modüller arasında gezerek zaman kaybetmenizi önler.
Doküman Yöneticisi
Üründe yüklü olan standart dokümanları pratik işlemlerle sistemde kayıtlı bir mükellef adına düzenleyebilirsiniz. Bu sayede dokümanlar üzerinde isim, adres, VD, VD No. gibi alanları girmek için zaman harcamazsınız.
İlişkisel Veritabanı
Logo Mali Müşavir Plus, desteklediği MS SQL Server ilişkisel veritabanı sayesinde verilerinizin güvenliğini en üst seviyede sağlar.
Windows Uyumluğu
Windows ortamının sağladığı kolaylıklar ve Logo’nun titizlikle hazırladığı pratik arayüz, operasyonlarınızı hızlı ve hatasızyürütmenizi sağlamaktadır. Logo Mali MüşavirPlus ile Windowsyazıcı uyumu, e-mail gönderebilme (Örneğin rapor pencereleri üzerinden aldığınız raporu e-mail olarak ilgili kişilere gönderebilmeniz), Multitasking özelliği (aynı anda birden fazla iş yapabilme olanağı) gibi özellikler kullanabilirsiniz.
KULLANIM KOLAYLIKLARI
Sık Kullanılan Kayıtlar
Logo Mali Müşavir Plus ile örnek kayıt niteliğinde şablonlar yaratabilirsiniz. Kayıtlı alış/satış sipariş, irsaliye ve faturaların yanı sıra muhasebe fişleri de oluşturabilirsiniz. Örneğin sürekli kestiğiniz bir faturayı bu şablonları kullanarak en kısa zamanda ve hatasız bir şekilde kaydedebilirsiniz.
Otomatik Kayıt Ekleme
Logo Mali Müşavir Plus’da otomatik kayıt ekleme özelliği, hızlı fiş girişi yapmak istediğiniz zamanlarda kullanmanız için önemlidir. Bu özellik devreye alındığında, kaydettiğiniz fişin ardından bir sonraki numaralı diğer fiş otomatik olarak açılarak, kolay ve seri bilgi girişi sağlanmaktadır.
Kart listeleri Üzerinden İşlemler
Logo Mali Müşavir Plus size kart ve fiş listelerinden işlem yapma imkanı tanıyor. Bu sayede, örneğin müşteri listesi üzerinden doğrudan kayıdın üstüne gelip o müşteriye fatura kesebilir ya da tahsilat yapabilirsiniz. Logo Mali Müşavir Plus size Cari Hesap ve Malzeme Tanımları üzerinden raporlara ulaşım olanağı da sağlamaktadır.
Sihirbazlar
Kurulum sihirbazı ile; firma, dönem, ambar, kullanıcı, terminaller sizin tarafınızdan seçilecek kurulum aşaması dikkate alınarak oluşturulur.
Sihirbazlar ile ayrıca malzemelerinizi, müşteri ve tedarikçi kayıtlarınızı istediğiniz özelliklere uygun olarak kolayca oluşturabilirsiniz. Sihirbaz, size malzeme ve cari hesap için girmeniz gereken temel bilgileri adım adım gösterecektir.
Alternatifli Ana Menü
Logo Mali Müşavir Plus’de kullanım alışkanlıklarını düşünerek farklı anamenü seçenekleri hazırladık. Üründe kullanıcı seçimine özel farklı erişim ağacı bulunan 2 adet menü seçeneği yer almaktadır.
Tema Kullanımı
Logo Mali Müşavir Plus içinde bulunan, kullanıcısına göre özelleştirilebilen, değişik renklerde 23 adet Tema ile daha zevkli çalışma imkanı sağlamaktadır.
Webmaster
GO Webmaster ile 5 dakikada,GO Plus ile tam entegreçalışan kurumsal web sayfanızı oluşturabilirsiniz. Hiçbir ek ücret gerektirmeyen ve Logo Mali Müşavir Plus’in standart bir fonksiyonu olan GO Webmaster, GO Plus’da kayıtlı firma tanımlarınızı, ürün bilgilerinizi ve finansal tablolarınızı hazırlayacağınız web sitesineaktarmanızı sağlar. Hazırtasarımlardan birini seçerekoluşturacağınız web sitenize; firmanız ile ilgili bilgileri, duyurularınızı, kampanyalarınızı ve referanslarınızı yerleştirebilir, web dünyasında yerinizi kolaylıkla alabilirsiniz.
GO Webmaster ile, içerisinde yer alacağınız Logo’nun portali www.diyalogo.com‘un birçok avantajından yararlanabilir ve işlerinizi geliştirebilirsiniz.
Muhasebeleştirme
Hareket üzerinden muhasebeleştirme imkanı verir.
Yansıtma
Yansıtma işlemlerini otomatik olarak yüzdeli veya dönemsel gerçekleştirebilirsiniz.
ÖZELLİKLER
Genel Muhasebe güçlü ve esnek bir finansal kayıt ve kontrol sistemidir. Son yasal düzenlemelere tümüyleuygun yapıdadır. Standart hesap planı kendiliğinden oluşur, alt hesaplar istenildiği gibi açılabilir…
· Hesaplara çalışma şekli parametreleri verebilirsiniz. Örneğin stoklu bir hesaba miktar, çek/senetli bir hesaba vade, ciro tarihi gibi ek bilgileri de mahsup işlemleri sırasında kaydedebilirsiniz. Böylece, diğer program bölümlerine gerek kalmadan, yalnızca muhasebeden tüm defter ve dökümleri alabilirsiniz.
· Fişlere numara veya tarihe göre ulaşabilirsiniz. Çalışmanızı hızlandırmak için, fiş bakiyesini tek tuşla girebilir, satırları kopyalayabilirsiniz.
· Bir fişte çalışırken, fişi kapatmadan programın diğer bölümlerini veya bir başka fişi inceleyebilir, değiştirme olanaklarından yararlanabilirsiniz.
· Programın diğer bölümleriyle birlikte çalışarak muhasebeleştirme sırasında stok, fatura, cari hesap, çek/senet, banka, ve nakitkasa hareketlerine karşılıkgelen tahsil, tediyeve mahsupları otomatik oluşturabilirsiniz.
· Kasa Defteri, Yevmiye Defteri, Defter-i Kebir, Kambiyo Senetleri Defteri gibi resmi defterleri yasalara uygun biçimde dökebilirsiniz.
· Genel mizan, aylık mizan ve iki tarih arası mizan istediğiniz hesap düzeyinde ve aralığında alabilirsiniz.
· Yeni yasal düzenlemelerle alınması zorunlu hale getirilen mali tablolardan Bilanço, Gelir Tablosu ve Satışların Maliyeti tablolarını yasaların öngördüğü düzeyde ve ayrıntıda dökebilirsiniz.
· Kredi kartı özelliği ile; kredi kartı tahsilat ve banka geri ödemelerini kolaylıkla izleyebilirsiniz. Tüm kredi kartı hesapları için ayrı ayrı banka ve puan komisyonları tanımlayabilir, geri ödeme planları oluşturabilirsiniz. İşlemler, ilgili hesaplarda otomatik olarak muhasebeleşerek size zaman kazandırır.
· Parçalı Tahsilatlar sayesinde, müşteriler tarafından verilen siparişleri Logo Mali MüşavirPlus’da ödeme bilgileri ile birlikte kaydedebilir ve satış işlemlerini sipariş aşamasından itibaren izleyebilirsiniz.
· Düzenlediğiniz ön ödemeli kampanyalarda, müşterilerinize yaptığınız satışları teslim süreleri yanında ödeme ve tahsilat bilgileriyle birlikte izleyebilirsiniz.
· Teminat Yönetimi ile alınanve verilen nakit,teminat mektubu, çek, senet, ipotek,hisse senedi, bono, tahvil vb. teminatların takibini yapabilirsiniz. Alınan ya da verilen teminatların risk çarpanlarını belirleyerek teminatların yapılacak işlemlerdeki limitlereetkisini değiştirebilirsiniz.
Büro Yönetimi ile büronuzun içindeki işleri ve mükellefleriniz ile ilişkileri takip edebilirsiniz…
· Gerçek kişi veya tüzel kişi mali müşaviri olmanız farketmez! İkisine de uygun fonksiyonlar (Fatura yada SMM kesebilme) bulabilirsiniz.
· Geliştirilmiş ajanda ve hatırlatıcı fonksiyonları ile işlerinizi takipedebilirsiniz
· Mükellef tanımlayabilirsiniz .
· Tahakkuklar, Ödemeler, Tahakkuk-Ödeme fişini otomatik oluşturabilirsiniz.
· Kira takibi yapabilir, otomatik kira yenileyebilirsiniz.
· Gider fişi kesebilirsiniz.
· Toplu Borçlandırma ve toplu ücret yenileme yapabilirsiniz.
· SMMM makbuzu ve nakit tahsilat makbuzu kesebilirsiniz.
· Serbest Meslek Kazanç Bildirimi yapabilir, Serbest Meslek Defteri tutabilirsiniz.
· Büro Yönetimi modülünden diğer modüllere direk erişerek her işlemi mükellef penceresi üzerinden yapabilirsiniz .
· Ticari modüllere Büro Yönetimi üzerinden direk fiş kesebilirsiniz.
· Büro Yönetimi ve ticari modüller arası entegre çalışabilirsiniz.
· Belge yöneticisi içerisindeki sık kullandığınız dökümanları mükellefe otomatik uyarlayabilirsiniz.
· Vergi dairesi kodlarını ve firmaların vergilerini tanımlayabilirsiniz.
· İşletme Defteri ile mükelleflerinize ait işletmelerin aldığı ve sattığımallara ait özellikleri her bir mal için ayrı açılan kartlar üzerinden girebilir, izlenecekleri muhasebe hesaplarını belirleyebilirsiniz.
· Sabit kıymetlere ait bilgileri kayıt türünü sabit kıymet olarak seçerek kaydedilir, alım ve satım işlemleri ile amortisman hesaplarını, fiş ve fatura işlemlerini kaydettiğinizde, bu işlemlerin hangi gelir ya da gider kalemi ile ilişkili olduğu ve muhasebe hesapları aynı anda belirlenir.
· Sabit kıymetlere ait her yıl ve yıl içinde istediğiniz dönemlerde amortisman ve değerleme tahukkuku yapabilirsiniz. Aylık amortisman raporlarını demirbaşların giriş tarihlerine göre yapmanız mümkündür. Aynca demirbaşların geçmiş dönemlerden gelen indirilecek KDV matrahı ve KDV'si, otomatik olarak KDV beyannamesineyansır.
· İşletme defterini gelir ve gider sayfaları ayrı ya da ikisi bir arada bastırabilirsiniz.
· Raporlama seçenekleri ile kaydettiğiniz tanımları ve işlemleri belirlediğiniz filtre koşullarına uygun olarak seçtiğiniz rapor ünitesinden alabilirsiniz.
· Onaylama ve hesap planı transferlerini, fiş numaralama ve dönem sonu devir işlemlerini kaydedebilirsiniz.
· Hesap özeti seçeneği ile hesaba ait son durum bilgileri aylık toplamlarla alınır. Hesap özeti raporunu isterseniz genel olarak ya da 2 tarih arasındaalabilirsiniz.
· İşletme defteri programı ile işletmenin alıp sattığı malzemeler için stok takibi yapılır ve raporlanır. Alıcı ve satıcılar için cari hesap tanımlaması yapabilirsiniz.
· Hesaplar, fişler, cari hesaplar,faturalar, stoklar stok ekstresi, ve firma listesi gibi bilgileri rapor olarak alabilirsiniz.
· KDV işlemleri ile ilgili iki tarih arası indirilecek, ödenecek ve kdv toplamları raporlarını alabilirsiniz.
Bordro
· Sicil kartlarında personele ait detaylı bilginin yanı sıra fotoğraf gibi görsel kayıtlar da tutabilirsiniz.
· İşten ayrılmış personelin kayıtları eski personel bölümünde hiçbir değişikliğe uğramadan saklanır. Böylece eski personeli işe geri aldığınızda işlemleri aynı sicil kartından ve aynı sicil numarası ile takip edebilirsiniz.
· Çalışanlara ve aile bireylerine ait sağlık bilgilerinin takibini yapabilirsiniz.
· Personele ait aylık ya da günlük vizite kağıdı basabildiğiniz gibi, ana-baba, eş ve çocuk için de özel vizite formları basabilirsiniz.
· Personele ait özel sigorta işlemlerini de program içinden takip edebilir, puantaj hesaplarına yansıtabilirsiniz.
· Kendi yapınıza uygun şekilde mesai, sosyal yardım, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilirsiniz.
· Değişen kanun bilgileri, çalışma parametreleri ve bordro parametreleri tarih kontrollü olarak saklanır ve geçmişe yönelik hesaplamalar aynı kalır. Personelin bugüne kadar firmanın hangi bölüm ve işyerlerinde çalıştığının takibini yapabilirsiniz.
· Program gerekli bağlantılar sağlandığında bütün personel devam takip sistemleri ile çalışır.
· Ücret hesaplamalarını netten brüte veya brütten nete doğru olarak hesaplayabilirsiniz.
· Bir ay içinde birden fazla bordro (ek ödeme, ikramiye, ücret v.b.) hazırlayabilir, bordro dökümlerini ayrı veya birlikte alabilirsiniz.
· Asgari ücretin SSK taban matrahının altında kalması durumunda yapılacak hesaplamalar ve bunun bordroya yansıtılması program tarafından otomatik olarak yapılır.
· Personel ödemelerini masraf merkezlerine göre izleyip, muhasebeleştirebilirsiniz.
· Personele ait puantaj kartlarını puantaj öndeğerleri ve hesap şablonları kullanarak kolay, hızlı ve hatasız bir şekilde oluşturabilirsiniz.
· Resmi dairelere verilmesi gereken tüm evraklar program tarafından basılır. Bu evrakların bir kısmı Logo tarafından matbu olarak sizlere sağlanmaktadır.
· Personele vereceğiniz borçları özelliklerine göre tanımlayabilir, personelin aldığı borçları/avansları takip edebilirsiniz.
· Aylık prim ve hizmet belgesi, e-bildirge hazırlar, e-bildirgeyi SGK web sayfasına aktarabilirsiniz.
Logo Beyanname
· KDV 1 ve 2, Muhtasar, Geçici Vergi beyannamelerini bilgisayar ortamında hazırlayabilirsiniz.
· Windows’un tanıdığı her türlü printer vasıtası ile optik formlar üzerine çıktı alınmasına yarayan bir yardımcı programdır.
· Logo Mali Müşavir Plus ile entegre olarak çalışan Logo Beyanname’de hazırlanan tüm beyannameleri elektronik ortamda saklayabilirsiniz.
İşletme Defteri
· İşletme Defteri ile mükelleflerinize ait işletmelerin aldığı ve sattığı mallara ait özellikleri her bir mal için ayrı açılan kartlar üzerinden girebilir, izlenecekleri muhasebe hesaplarını belirleyebilirsiniz.
· İşletme defteri ile işletmenin alıp sattığı malzemeler için stok takibiyapabilir, alıcı ve satıcılar için cari hesap bilgilerini tutabilirsiniz.
· İşlemleri izlenecek ve kaydedilecek mükellefler, mükelleflere ait stok, cari hesap, hesap planı tanımları, Mükelleflere ait fiş ve faturalar kaydederek izleyebilirsiniz.
· Bu işlemlerin hangi gelir ya da gider kalemi ile ilişkili olduğunu ve ilgili muhasebe hesapları aynı anda belirlemeniz mümkündür.
· Raporlama seçenekleri ile tanım ve işlemlerinizi belirleyeceğiniz filtre koşullarına uygun olarak istediğiniz rapor ünitesinden alabilirsiniz.
· Sabit kıymetlere ait bilgileri kayıt türünü sabit kıymet olarak seçerek kaydedebilir, alım ve satım işlemleri ile amortisman hesaplarınızı yapabilir, bu işlemlerin hangi gelir ya da gider kalemi ile ilişkili olduğunu ve izleyeceğiniz muhasebe hesaplarını aynı anda belirleyebilirsiniz.
· Sabit kıymetlere ait her yıl ve yıl içinde istediğiniz dönemlerde amortisman ve değerleme tahukkuku yapabilirsiniz.
· Gider ve amortisman fişlerini toplu olarak oluşturabilirsiniz.
· Faturalara ait gelir ve gider kayıtlarını tek tek ya da toplu olarak oluşturmanız mümkündür.
· İşletme defteri dökümünde gelir ve gider kayıtlarını aynı raporda ya da ayrı raporlarda alabilirsiniz.
· İşletmenin son durum bilgilerinin listelendiği mizan raporu aylık ve genel olmak üzere iki şekilde alabilirsiniz.
· Hesap özeti seçeneği ile hesaba ait son durum bilgilerini aylık toplamlarla alabilirsiniz. Hesap özeti raporunu isterseniz genel olarak ya da iki tarih aralığında alabilirsiniz.
· İşletme defteri ile işletmenin alıp sattığı malzemeler için stok takibiyapabilir, alıcı ve satıcılar için cari hesap bilgilerini tutabilirsiniz.
· Hesapları, fişleri, cari hesapları, faturaları, stok listesini, stok ekstresini ve firmaları raporlayabilirsiniz.
· KDV işlemleri ile ilgili iki tarih arası indirilecek, ödenecek ve KDV toplamları raporlarını alabilirsiniz.
Kullanım Kolaylığı
Basit ve işlevsel ara yüzü sayesinde, hızlı ve kolay bir kullanıcı deneyimi sağlar.
Zaman Tasarrufu
İçerdiği Büro Yönetimi, Muhasebe, Sabit Kıymet, Bordro, İşletme Defteri ve Beyanname modüllerini sayesinde iş yükünüzü azaltarak zamandan tasarruf etmenizi sağlar.
Diğer Logo Çözümleriyle Kolay Entegrasyon
Eş kod ve veri yapısı sayesinde, müşteri verilerinin aktarımını ve işlenmesini kolaylaştırır.
Diğer Logo Ürünleri Arasında Veri Aktarımı
Ortak veri yapısı sayesinde; istenildiği zaman stok, fatura, çek/senet, banka, kasa ve cari hesap modüllerinden girilmiş olan günlük hareketler kolay bir şekilde Logo'nun muhasebe çözümlerine aktarılabilir.
Hızlı ve Hatasız Operasyon
Windows ortamının sağladığı kolaylıklar ve Logo'nun titizlikle hazırladığı pratik arayüz sayesinde operasyonlarınızı hızlı ve hatasız bir şekilde yürütebilmenizi sağlar.
Yorumlar
Yorum Gönder